reklama

Už viem viac.......... aj o láske VII.

Akademický týždeň. Učila som sa, ......teda....... snažila som sa učiť. Moderátori jedného nemenovaného rádia mi oznámili 23. hodinu. Mala som v sebe dve tabletky Mema+ a dva litre kofoly a spoľahlivo odohnaný spánok, ale chuť do učenia mi to  neprivodilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Eli vyšla zo zavretej skrine a sadla si ku mne na zem.„Ahoj Majinka!" pohodila na mňa svoj klasický úsmev. „Ahoj Eli! Prepáč mito........minule........... ja......správala som sa ako..." „Ale Majinka, ničmi nevysvetľuj, chápem to. Láska vie porobiť čudesné veci s ľuďmi,"zahľadela sa do neznáma.

„Eli, aj v nebi je láska?" Pozrela sa na mňa presnetak, ako moja babka, keď som sa jej ako malá opýtala, prečo má koza dva cicinkya krava až štyri; chápavo, láskavo, pripraveno vysvetľovať.

„Majinka, nebo je plné lásky. Láska je nebo a nebo jeláska." „Ja chápem, ale je tam láska ako ..." Skočila mi do reči: „Ja ešte túlásku nepociťujem, tú, ktorú ty myslíš. Tú cítia len anjeli, najvyšší typlásky. Anjeli sú v nebi stvorení vždy do páru, vlastne je stvorený jedenanjel a on sa časom rozdelí. Je to dosť zložité a asi pre tebanepochopiteľné. To pochopíš, až keď budeš v nebi." „Ale, veď anjelom sastávaš, keď si urobíš množstvo kurzov? Teda keď sa staneš anjelom, rozdvojíšsa?" „Nie. Vlastne, ja už nie. Pôvodní anjeli sú rozdvojení. Tí úplne prví,moja polovica už niekde existuje." Fakt som to celkom nepochopila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovala: „Takí anjeli, rozdvojení, sú poslaní na zem.Ďaleko alebo blízko od seba a človek, keď hľadá lásku, hľadá svojhoanjela, svoje druhé ja, svoju polovicu, má to v sebe." „Anjel sa na zemipremení na človeka?" „Áno, každý človek je v podstate anjel." „A keď sanájdu?" „Prežívajú najvyššiu lásku už na zemi, šťastie, radosť, vzájomne sadopĺňajú, lebo sú vlastne jedno, jeden anjel. A dokážu robiť spolu veľkéveci."

„To je úchvatné.............. Nájde si každý anjel svojhodruhého anjela?" „Nie, je to zriedka. Satan je..." odmlčala sa, prvýkrát, čospomenula satana, peklo. „Keď sa tak stane a nájdu sa, v nebi mámeoslavu. Len nedávno sme jednu mali, asi mesiac dozadu. Anjeli sa poznali skôr,ale stretli sa až asi 4. apríla, myslím, že taký ste tu mali dátum. U nás sa totak neráta."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Takí anjeli, ostanú spolu navždy?" „Navždy? Podľa toho, čoje pre teba navždy. Spolu na zemi až do smrti? Áno, ak sa nepoddajú diablovi.A keď zomrú, v nebi z nich už nebudú anjeli. Opäť si musia robiťkurzy, ale je možné, že sa stretnú aj v nebi, ale tú vyššiu lásku zažijúaž ako anjeli a chvíľu pobudnú v nebi a opäť sú poslaní na zem."„Smrť im zmyje kurz?" Presne! Keď sa narodíš, máš všetky kurzy, ale keďzomrieš, všetko sa ti stratí."

„Nemôžeš mi prezradiť môjho anjela?" huncútsky som na ňužmurkla. „Nemôžem ti nič povedať!" zachovala kamennú tvár ako tajný agent. „Aniči je blízko mňa?" „Nič!" „Nič, ty mi ale pomáhaš," zosmutnela som. „Nie sirada, že vieš toľko o nebi a posmrtnom živote?" Usmiala som sa na ňu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Idem Majinka a drž sa na maturite," postavila saa otrepala si šaty, akoby sedela v piesku, „a už čoskoro sa pôjdemepozrieť na moju smrť." Usmiala sa, zamávala a pomaly mizla.

Pri nohách som mala korálik: ´Anjel ťa nikdy nesklame.´

Venované anjelovi Simonke a Kamilovi!

Mária Živčáková

Mária Živčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu