reklama

Akademický. NIKDY VIAC!!!

Všetci to prežili (maturujúci), chápem, nie som výnimka, ale už to nechcem zažiť! NIKDY!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Teeeeda:

PONDELOK:

Pozerám diár, všetko presne rozpísané, kedy o sa mámučiť. Neviem ako vy, ale ja bez diára alebo debilníčka som stratená. (Když si pitomej, požíč si notísek, ja mám takydva...) . Napísané tam stálo: L+Sj=> 15MO. To jako znamená, že mám si prejsť, resp. sa naučiť,15 maturitných zo sloviny a litiky. HO! Keď si myslíte, že som to nezvládla,myslíte správne! Vstala som skoro, už niečo pred 8 hod. Za celý deň somsa naučila 5 MO. Bieda. A tá chuť do učenia, fuj! Ale tá chuť dojedla........... pýtam sa brata: „Čo si taký tlustý?" „Mám skúškové." Aha, keďsa učíme, jeme, máme to v rodine a nielen v našej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

UTOROK:

Vstávam opäť pred 8 hod. Pozerám diár: L+Sj=> 15MO zvyš.Môžem okakať L, vravím si, bez urážky moji drahí slovenčinári, takéto bifleniebez zmyslu. Nič pre mňa. Idem na matiku, bol to plán na stredu, ale veď si tolen presuniem. Aj som si prečítala za celý deň 15MO z M, teda teóriu. Bolasom spokojná. Fakt. Mamik ma potešila, kúpila mi plnú igelitku nezdravejstravy, sladkosti, slanosti, kyslosti,.... ale čo neurobíte pre svoje nervóznedieťa?

STREDA:

Vstávam po 8 hod. Diár ani neotváram, treba dobrať zvyšné MOz M. Nechce sa mi. Akoby babka povedala: „Šal na ťa linko." Veru. Slnkopripekalo, ďalšia igelitka sa hneď vyprázdnila a mne sa táááááák nechcelo. Deňo ničom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ŠTVRTOK:

Budí ma mamka so sestrou niečo po 9. Otváram oči. Vidím akosestra padá na mojich porozkladaných papieroch po zemi. Prvý euro-obal juzložil. Mamka sa pri dverách potkla o knihu, zastavila ju skriňa.Horko-ťažko som vstala. Chuť učiť? Žiadna. Ďalšia prázdna igelitka. Diár anineotvárala som. Ale otvorila som sociológiu, ale však to dačo poviem, papierestáli celý deň. Nič.

PIATOK:

Budím sa niečo po pol 10. Niečo sa mi marí, že som písalaSMS. Spolužiačka mala prísť po nejaké papiere, keď vstanem, povedala som jej,že vstávam max. o 9. A fakt som písala SMS. O 8:45: ´Este spimnexod az po 9. Kujem.´ Zaujímavé, že spiaci človek napíše SMS JKeď prišla, ale sme sa posmiali, ešte jej aj ďakujem , pááááááááááána. Príchodpo materiály sa akosi predĺžil a skončili sme na pieskovisku mojej sestry.Piekli sme tortičky. Maminka urobila na obed moju obľúbenú paradajkovú polievkuso syrom. Zjedla som 6 porcií, ale také ozajstné, ocovské, gazdovské. Sila.Zacelý deň som si prečítala tak akurát ekonómiu. A večer som zistila, že jepiatok asi tak:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

JA (J): „Kam ideš?"

BRAT (B): „Šak ku Eve." (frajerka)

J: „Ona nejde zajtra do školy?"

B: „Zajtra sa do školynejde."

J: „Prečo, majú dajaké voľno?" (chodí na rovnakú školu akoja)

B: „V sobotu sa do školy nechodí."

J: „Zajtra je sobota?"

B: „Ta ty si sprostá." (odišiel)

SOBOTA:

Vstala som o 9. Nechce sa mi. Treba pozrieť aspoňtrochu NoS-ku. Sedím v izbe. Jem. Smrdí mi tu. Okno mám otvorené týždeňv kuse a mne tu smrdí. Učenie smrdí, zisťujem. O pól 9 večerhádžem s politológiou o stenu. Kašlem ťa! „Mami, aj matura na 4 jematura? A sa nebudete hnevať, keď tak skončím?" Usmeje sa a dá miDeli. Ani na to už nemám chuť. Oco vošiel do mojej izby: „Fuj, myši tu eštenemáš?" „Tak akurát nad hlavou hej." Mamka si sadla ku mne na posteľ: „Fuj, šaksa neváľaj po tých perinách, to jak sa môžeš učiť v takom hnoji!" Neviem.Ale neporiadok ma ukľudňuje. A toto nie je špina, to mi verte.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

NEDEĽA:

Plán: Kostol o 7. Pomodlíš za maturu. Prejdeš referátyna L, keďže si sa na ňu vyďobla. Pomodlíš ešte raz, aby šťastná ruka vytiahlaHviezdoslava alebo niečo po 45 (nič iné neviem). Pomodlíš za matiku, aby nebolafunkcia ani kombinatorika, si si vedomá, že o tom nemáš ani šajn. Pomodlíšza 4 typy ekonomík spolu s niečím zo sociológie. Nájdeš si čas konečne naneminu. Neznášam ten hlúpy fašistický jazyk. Ale ja nie som JAZYKOVO ZDATNÁ!!!!Aký idiot uzákonil povinnú maturu z cudzieho jazyka!? Aspoň na 4 tovytiahnem. Verím si.

+++++++++++++++++++++++

Pribrala som 5kg. Zanedbala som svoj vonkajšok a vnútrajšok.Týždeň, za ktorý som sa najmenej naučila.

Moji drahí profesori, či čo to ste, prosím pekne, keď minepomôžete, urobím vám hanbu! (aj sebe) Zabijem sa? Čoby.

Niekto sa učí celý život, niekto cez akademický. Neviem akovy, ale ja si vyberám život.

A akademický už nechcem nikdy zažiť! NIKDY!

Mária Živčáková

Mária Živčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu