reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Živčáková

Mária Živčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Dievča zo smetiska

Na konci opäť začiatok I. (čítanie na pokračovanie)

Mária Živčáková

Na konci opäť začiatok I. (čítanie na pokračovanie)

Neviem čím to je, že si ma vyberajú tí nadpozemskí ľudia. Eli zmizla, ale prišiel ďalší. Doteraz sa nepredstavil, ale viem o ňom.

  • 4. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 600x
  • 1
Medailón na dne XI. (čítanie na pokračovanie)

Mária Živčáková

Medailón na dne XI. (čítanie na pokračovanie)

Strach ma prenasleduje všade. Ľakám sa všetkého, fakt všetkého, opýtajte sa spolubývajúcich. Boja sa vojsť do izby, aby som sa nestrhla. Zaspím až neskoro v noci a aj to po dlhej námahe. Už som to nemohla vydržať. Musela som ísť domov, na smetisko.

  • 22. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 667x
  • 2
Ľutovanie X. (čítanie na pokračovanie)

Mária Živčáková

Ľutovanie X. (čítanie na pokračovanie)

Pokúsila som sa ho nájsť, dlho som ho hľadala, všade, bez úspechu.

  • 18. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 816x
  • 0
Pomaly odchádza IX. (čítanie na pokračovanie)

Mária Živčáková

Pomaly odchádza IX. (čítanie na pokračovanie)

Teplé leto vystriedal chladný september a ja som sa pomaly ale isto tešila na školu. Možno to znie divne a hlúpo, ale fakt sa teším, budúci prváci sa vždy tešia, prvý týždeň, potom ich to prejde. Bolo skoré či neskoré ráno, klasické prázdninová, kolo 8. Česala som sa, vlastne pokúšala som sa zopnúť vlasy gumičkou, keďže svoju prehru s rozčesávaním som si už dávno uvedomila. V zrkadle som za sebou zbadala Eli.

  • 16. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 000x
  • 1
Po dlhom čase VIII. (čítanie na pokračovanie)

Mária Živčáková

Po dlhom čase VIII. (čítanie na pokračovanie)

Čakala som ju, dlho som ju čakala a ona nechodila. Povedala, že príde čoskoro, že ma zavedie tam, kde to sľúbila a nechodila. Bola som smutná a sklamaná. Pripadala mi tým veľmi ľudsky, nespĺňa, čo sľúbi. To sa už človek nemôže spoľahnúť ani na mŕtvych?

  • 5. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 006x
  • 1
reklama
Už viem viac.......... aj o láske VII.

Mária Živčáková

Už viem viac.......... aj o láske VII.

Akademický týždeň. Učila som sa, ......teda....... snažila som sa učiť. Moderátori jedného nemenovaného rádia mi oznámili 23. hodinu. Mala som v sebe dve tabletky Mema+ a dva litre kofoly a spoľahlivo odohnaný spánok, ale chuť do učenia mi to  neprivodilo.

  • 13. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 121x
  • 11
Nevydarené stretnutie VI.

Mária Živčáková

Nevydarené stretnutie VI.

Dlho som ju nevidela a jej existenciu, či neexistenciu mi pripomínali len koráliky. Hrala som sa so sestričkou na pieskovisku, alebo sestrička so mnou? Ani neviem, piesok mi pripomína detstvo. Chutne škrípal pod zubami a k tomu kuracie ... no.... hovienka, to bola delikatesa, aspoň pre štvorročné decko. Som rada, že už nemáme kurence. Bibi bude musieť stačiť len ten piesok

  • 8. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 108x
  • 1
Stále nové poznania V.

Mária Živčáková

Stále nové poznania V.

Stretla som ju na chodbe. Bolo kolo siedmej. Tak skoro ešte nikdy neprišla. A vlastne som ju ani nečakala.

  • 21. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 091x
  • 3
Ako to tam u nich asi je IV.

Mária Živčáková

Ako to tam u nich asi je IV.

Prišla až o tri týždne. Bol dosť neskorý večer. Asi okolo jednej. Učila som sa. Len tak sa objavila na stoličke oproti mne, čo je večne zaprataná mojim oblečením.

  • 14. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 281x
  • 4
Malé vysvetlenie III.

Mária Živčáková

Malé vysvetlenie III.

Na druhý deň som išla k jednej babenke, čo býva blízko nás. Má asi 85 rokov, možno aj viac. Tvár má celú zošúverenú. Volám ju Babka Ľapči budka. Pokiaľ sa tu pred 50 rokmi niekto stratil, určite bude o tom vedieť.

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 369x
  • 3
reklama
Po pár dňoch II.

Mária Živčáková

Po pár dňoch II.

Na predpárdňovú príhodu som po pár dňoch zabudla. Až do jedného popárdňového dňa.

  • 6. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 190x
  • 5
Ako sa to začalo I.

Mária Živčáková

Ako sa to začalo I.

Bol celkom obyčajný deň, vlastne večer, teda noc. Asi okolo 1. Sedela som za počítačom a hľadala aspoň náznak nejakého nemeckého textu o histórii Nemecka, ktorému by som aj ja rozumela.

  • 5. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 311x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu