reklama

Keď príbeh je sms-kou

Začalo sa to nevinne. Nechcelo sa mi spať. Od, pre mňa stále neznámeho, človeka mi došla sms-ka.... a začal sa príbeh .............

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ON:

ja keď nemôžem zaspať, myslím na niečo príjemné, predstav si ako za Tescom sedíme na kartónoch a pijeme vínko s kolou, spolu sa rozprávame a práve si idem pripáliť ďalší špak zo zeme, ty ma vyháňaš na ďalšie víno. Potom ...

JA:

...potom príde SBS-kár a vyhodí nás s veľkým krikom. Sadneme si na kvetináče a ja ti beriem z rúk posledný špak, čo si našiel. Fackneš ma za to, ľudia sú rozhorčení. Ja ti to vrátim, zlomíme muškáty...

ON:

...potom pôjdeme do Dúbravky na najlacnejšie čučo. Máme peniaze za med, si hladná, ukradnem ti rožok v Bille, peniaze išli na víno. Blíži sa večer, začína ti byť zima, dávam ti môj starý sveter. Vozíme sa na nočákoch, dívame sa vonku do tmy, držíme sa za ruky, dívaš sa mi do očí a pobozkáš ma, rozprávame sa o živote. Po čase zaspíme, zobudíme sa na Mlynských nivách, vystúpime. V tom ťa osloví čávo na Lexuse, sadneš si k nemu a povieš mi...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 JA:

..."zarobím nám na pár dní, uvidíme sa zajtra pri Tescu." Odchádzam s počerným majiteľom Lexusu. Ty sa usmievaš a už dopredu sa tešíš na zajtrajšiu borovičku. Je ti ľúto toho svetra. Potom ...

 ON:

... potom sa stretneme na určenom mieste. Stojíš na druhej strane cesty, som rád, že ťa vidím po toľkých dňoch. Rozbehnem sa za tebou, nevšimnem si prichádzajúce auto...

JA:

...kričím na teba, aby si stál, rozbehnem sa ti oproti. Začujem len brzdy električky, cítim silný náraz. Pohľad mám ale uprený na teba. Začujem svoje meno. Ty letíš pár metrov od auta, rinčí sklo...tma...

ON:

Zobudím sa vo svojej posteli vo svojej vile, spýtaš sa ma, čo mi je? Ja poviem: "Ale ďalší blbý sen." Slúžka nám donesie kávu a ideme na súkromnú pláž na mojom Ferarri. Každý na mňa čumí. Zastavíme, otváram ti dvere. Všetci nám závidia. Hovoríš, aká si na mňa hrdá. Ja sa pýšim tvojou krásou a duchaplnosťou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

JA:

Zoberiem ihlu a kruto prasknem našu bublinu...

Sladko spím až do ráno. 

Napísané podľa skutočnej udalosti z dňa 27.10.2008.

----- venované Lukášovi z Molecovej -----

Mária Živčáková

Mária Živčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu