reklama

Tak len zima ostaň

Darmo mi bude niekto hovoriť, že je len február, ja už chcem jar!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Snežienky za Lafranconi a snežienky v záhradke babky Vyrostkovej v Hniezdnom. Aj prvosienky by mohli už byť, tie mi ocko vždy z lesa doniesol a kóóópu. Aj podbeľ chcem. Chudinka kvetinka, s takou hrubou stonkou je neelegatná a nepekná, hlavne v dnešnej anorektickej dobe a k tomu rastie pri koľajniciach, chudinka. Aj vtáčiky chcem, aby spievali. Tak naozaj, ako na jar a v lete! Nie tieto umrnčané holuby, mimochodom, vedeli ste, že holuby neodlietajú na zimu na juh? Lebo oni neodlietajú, možno aj preto ich ľudia nemajú radi (som ľudia), majú ich na krku celý rok a tak si ich nevážia a počúvajú ich spev (?) počas všetkých ročných období a už im lezie na nervy. Nie ako lastovičky, tie sú aké prefíkané! Dajú si od nás pauzu, my od nich a keď sa vrátia, to radosť s nimi žiť. Ani ten osratý chodník nám zrazu nevadí, ani keď sa nasťahujú na náš dom. S radosťou to zametáme a podkladáme nechcené letáky Lidlu a Billy zaťažené kameňmi a každú sobotu vymývame tento „záchod“. Keby toto robili holuby, už dávno má môj oco menej brokov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale zima neodchádza. Asi preto, že mám trojo kabátov a na garniži stále vianočné svetielka. A možno preto, že neboli Vianoce. Chápem, že boli, aj všetko to doma, ale odkedy nenosí darčeky Ježiško, Vianoce stratili svoje čaro, veď to všetci poznáte. A možno preto, že som túto zimu ešte nenabúrala auto. Ale na druhej strane, topánky sa mi už prederavili, aj nádcha ma navštívila, absolvovala som niekoľko pádov, dokonca som už aj narodeniny mala a ona je stále tu...

Jáááj, som ja ale staromódna, veď najnovšie sa odchádzajúca zima nepozná podľa snežienok a lastovičiek, ale predsa podľa povodní. Tak to potom, drahá zima, s nami ešte hodnú chvíľu pobudni, nech si stihnem aspoň gumáky kúpiť.

Mária Živčáková

Mária Živčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu